ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων
Στο Smartopolis.gr, η ικανοποίησή σας και η εμπιστοσύνη σας είναι η καρδιά της φιλοσοφίας μας. Όταν προκύπτουν περιπτώσεις που απαιτούν επιστροφή χρημάτων, είμαστε εδώ για να σας στηρίξουμε με ασφάλεια, διαφάνεια, και κατανόηση. Θέλουμε κάθε συναλλαγή να αφήνει ένα θετικό αποτύπωμα και, ακόμα κι αν κάτι δεν πάει όπως το περιμένατε, να νιώθετε ότι μπορείτε να βασιστείτε σε εμάς. Προσπαθούμε να μετατρέψουμε κάθε δυσάρεστη εμπειρία σε μια ευκαιρία να σας κάνουμε να νιώσετε ικανοποιημένοι και να επιλέξετε ξανά την εταιρεία μας.
Παρακολούθηση Αιτήματος
Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας επιστροφής χρημάτων, θα σας ενημερώνουμε σε κάθε στάδιο μέσω email ή τηλεφωνικά, ώστε να γνωρίζετε την πρόοδο του αιτήματός σας. Θα ενημερωθείτε για την έγκριση του αιτήματός σας και για την ολοκλήρωσή του.
Περιπτώσεις Επιστροφής Χρημάτων
Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται στις εξής περιπτώσεις:
Μη Παράδοση Προϊόντος: Εάν η παραγγελία σας δεν παραδοθεί λόγω υπαιτιότητας του μεταφορέα ή άλλου εξωτερικού παράγοντα, αναλαμβάνουμε την πλήρη ευθύνη και διασφαλίζουμε την άμεση επίλυση του ζητήματος.
Κατεστραμμένα ή Μη Λειτουργικά Προϊόντα: Εάν το προϊόν που παραλάβατε είναι κατεστραμμένο ή μη λειτουργικό και δεν είναι δυνατή η αντικατάστασή του από τον προμηθευτή. Σε αυτή την περίπτωση, απαιτούνται αποδεικτικά στοιχεία (π.χ., φωτογραφίες ή video του προϊόντος) για την επεξεργασία του αιτήματος.
Επιστροφή Προϊόντος: Εάν το προϊόν επιστραφεί εντός της προθεσμίας των 15 ημερών και πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής, όπως περιγράφονται στην Πολιτική Επιστροφών (redirect στον ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ). Η συσκευασία και η κατάσταση του προϊόντος θα πρέπει να είναι άριστες για να εγκριθεί η επιστροφή χρημάτων.
Λανθασμένη Αποστολή: Εάν παραλάβετε προϊόν διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, σας παρέχουμε την επιλογή επιστροφής χρημάτων ή αντικατάστασης χωρίς επιπλέον επιβάρυνση.
Εξαιρέσεις
Αιτήματα επιστροφής χρημάτων που δεν συνοδεύονται από τα απαραίτητα αποδεικτικά στοιχεία δεν θα μπορούν να εγκριθούν. Παρακαλούμε διασφαλίστε ότι παρέχετε όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες, όπως φωτογραφίες ή βίντεο του προϊόντος για την επεξεργασία του αιτήματός σας.
Χρονικό Πλαίσιο
Η διαδικασία επιστροφής χρημάτων ολοκληρώνεται εντός 7 εργάσιμων ημερών από:
Την επιβεβαίωση παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος.
Την έγγραφη απαίτηση του πελάτη για μη παράδοση.
Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται αποκλειστικά στον τραπεζικό λογαριασμό ή τον τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά του προϊόντος και δεν γίνεται σε τρίτο λογαριασμό.
Διαδικασία Επιστροφής Χρημάτων
Επικοινωνήστε μαζί μας στο orders@smartopolis.gr, αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας σας και τον λόγο της επιστροφής χρημάτων.
Παρέχετε οποιαδήποτε αποδεικτικά στοιχεία (πχ φωτογραφίες ή video του κατεστραμμένου προϊόντος, αποδεικτικό αποστολής).
Μόλις επιβεβαιωθεί το αίτημά σας, θα ενημερωθείτε για την έγκριση της επιστροφής χρημάτων και την έναρξη της διαδικασίας.
Εξαιρέσεις
Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές χρημάτων στις εξής περιπτώσεις:
Εάν το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί ή δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση.
Εάν το αίτημα υποβληθεί μετά την προθεσμία των 15 ημερών.
Εάν το πρόβλημα προκύπτει από λάθος κατά τη χρήση του προϊόντος και όχι από ελάττωμα.
Επικοινωνία
Η ομάδα μας είναι πάντα στη διάθεσή σας για να σας βοηθήσει. Για οποιαδήποτε απορία ή αίτημα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας:
Email: orders@smartopolis.gr
Τηλέφωνο: +30 211 013 7919
Στο Smartopolis.gr, η ικανοποίησή σας είναι η δέσμευσή μας. Ακόμα και αν κάτι δεν πάει όπως το περιμένατε, είμαστε εδώ για να σας υποστηρίξουμε με κάθε τρόπο. Στόχος μας είναι να μετατρέψουμε κάθε εμπειρία σε μια ευκαιρία να σας εξυπηρετήσουμε καλύτερα και να χτίσουμε μια σχέση εμπιστοσύνης μαζί σας. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε απορία ή βοήθεια χρειαστείτε.